torsdag 1. april 2010

1. April og en liten fotoshoot....


Da har kalenderen nådd 1 april, og kan vel si at vi har startet på vår månden... Riktig nok ikke masse sol ennå, men snøen har så og si regnet bort her og det er deilig... Selv om tomten rundt huset nå skriker etter litt pleie, og det skal den også få, står på listen sammen en haug andre ting kan man si....
Soverommet er satt litt på vent da vi gikk tom for vindsperre..
Dro ut for å kjøpe mer men de lokale byggvarehusene her har bare på 50m og 100m rull og det er litt i meste laget for det lille rommet kan du si, så da må det vente til seinere siden vi må ut av byen for å skaffe det.... argh...

Ellers har jeg storkost meg i dag som fotograf, riktig nok i regnvær... Men var kjempe gøy..
Og modellen var min kjære lillesøster som skulla ha noen bilder til innbydelsen sin....

Så vi har kost oss masse med fotograferingen, og ho som modell...
Jeg stod da for bildene, håret og sminken...
Så selv i regnet har vi hatt det kjempe gøy og tullet...


Har et område rett over veien fra meg som har en minneeik og klokketårn, med herlige steintrapper som satte den perfekte settingen for litt bilder, og tror min herlige lillesøster har kost seg med en dag i midtpunkt da ho er minst i en stor søskenflokk ikke alltid får vært midtpunktet av min oppmerksomhet....
Så det har vært en super dag for oss begge....


Så nå er bildene levert til vår far som skal redigere og lage innbydelsene så tror det blir bra, og måtte selvfølgelig dele noen bilder med dere her, med min søs sin tillatelse selvfølgelig...
Men nå har fått besøk av min bror så får vel avslutte....
Men ha en super 1 april videre.... Kos dere masse....
Er det mange som har opplevd noen narrestreker i dag?!
Min søster tok meg litt i dag, og sammen tok vi en narr på vår mor... Morsomt med sånt, husker pappa gjorde det masse på meg når jeg var liten og jeg gikk rett på hver gang...

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra fotoshooten og skjønn jente!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. kjempe søt lillesøster!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails