onsdag 10. mars 2010

Hva skal jeg gjøre, noen tips?


Har jo vært så utrolig heldig å få kjøpe stolen til herlige Tone med bloggen Lycheli anbefaler en titt innom om du ikke alt har vært det..... Vel stolen er som på bildet over, sånn cirka og har flere ideer i hodet på hva jeg skal gjøre, men tenkte jeg kunne lufte det for dere.... Kanskje har noen av dere der ute en kjempe kul ide om hva jeg kunne gjort?! Så da mine venner spør jeg dere har dere noen forslag om hva jeg kan gjøre med stolen??

Ellers har det vært og er fortsatt en hektisk uke så liten tid til å titte rundt på blogger og blogge selv, men kommer sterkere tilbake i helga når jeg har fått landet, men setter stor pris på alle kommentarer jeg får av dere, dere skal vite det....
Og har også vært så heldig å få award av to flotte damer som kommer i et eget innlegg seinere, tusen takk for det....
Håper dere alle har en fantastisk flott uke vidre, nå er det snart helg igjen....

12 kommentarer:

  1. Nydelig stol!! Du finner sikkert en fin plass til den- alle må jo få se den vakre stolen når de kommer på besøk;9 ønsker deg en fin dag i morgen!!

    SvarSlett
  2. Hei Victoria
    Så flott spiseplass dere har! Den fantastiske tømmerveggen mot hvitt gulv og spennende gamle stoler. Likte det veldig godt!
    Faktisk har jeg også et par stoler av typen du viser. Det er vel en rokokkostol, er det ikke?
    Jeg ser for meg mange måter å gi den en makeover på:

    *Trekkes med gamle potetsekker/strie og males grålig; litt rustikt og industrielt uttrykk.

    * Male treet hvitt og trekke med lin. Pent uttrykk og tidløst

    * Fyre løs; male treet knallgult (eller rødt eller andre bomber) og finne et retroaktig stoff å trekke med

    * Male treet sart lys rosa med et skjær av gammelrosa og trekke med friskt stoff gjerne med noe oransje i.
    Vel, selv har jeg ikke fått gjort noe med våre to egen. Liker de egentlig slik de er også med brunlig treverk og flyblå trekk.
    Ha en super dag!
    Klem Kaspara

    SvarSlett
  3. Det første jeg tenkte var kanskje å trekke den i fløyelstoff? Kanskje sort eller mørkebrunt..

    Men du får finne på noe som gjør at den passer godt inn hjemme hos deg. Det er vel det viktigste! :)

    Ha en god dag!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  4. Å så spennende! Litt dårlig på ideer til stolen din dessverre. Men du er jo så kreativ og flink at det kommer nok til å bli fint!

    Jeg har noe til deg inne hos meg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Nydelig stol, har ingen ideer desverre!
    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  6. Stolen blir sikkert flott uansett hva du velger:) Den skal jo passe inn hos deg og din stil:)
    Ha en flott helg:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  7. Kjempefin stol!! Den passer vel godt til sofaen din? Kanskje jeg ville gitt den et rosa trekk og malt den svart?
    Vanskelig å si - spent på å se hva du gjør :)

    Ønsker deg en kjempefin fredag og helg!
    Kjersti

    SvarSlett
  8. Heja!
    Jeg har desverre ingen stoltips, hehe. Ville bare inn å ønske deg en fin fredag og en god helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Hei V,

    En venninne av meg har malt sin (helt lik stol) sølv på bena og rundt stoffet. Hun kjøpte et kjempelekkert hvitt stoff med mønster (mønsteret ligner på de tapetene her http://www.osborneandlittle.com/osborne-&-little/papilio-plain-2/fabrics/

    Dette stiftet hun rundt stolen og kanten. Tilslutt limte hun et bånd rundt der hun hadde stiftet.. den ble kjempefiiin:)

    Jeg er bare litt misunnelig:)

    God helg,
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  10. Hei Victoria,

    knallfin spiseplass dere har. Likte godt kontrastene i fargene slik det var nå. Veggen var også kul.

    Stolen er jo litt av et kupp den og! Lykke til!

    God Lørdag! klem Vibeke :)

    SvarSlett
  11. Nei her må blogging prioriteres når man har litt alenetid...hybelkaninene går ikke noe sted..de bare formerer seg;)
    Flott stol du har kjøpt:) Men jeg er litt tom for ideer akkurat nå;P Du finner nok på noe kreativt vennen ♥

    God helg klem:)

    SvarSlett
  12. Award til deg inne hos meg ♥

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails