onsdag 3. mars 2010

God morgen...


Her koser vi oss med rooolig morgen, med mat,kos og lek....
Herlig å kunne ha en sånn kosedag med lille frøken....
Og ville også titte innom for å vise dere en helt utrolig flott gave jeg har vært så heldig å få av Linda i Fru LunasDrømmefabrikk og må jo si at tøfflene falt i god smak, setter så utrolig stor pris på det Linda, at du har tat deg tid til å lage disse til meg...
Disse fikk jeg som takk for at jeg hadde sendt noen gardiner jeg kjøpte for hun på ikea..... Så det var utrolig koselig å finne disse i postkasse....


Kan jo si at de er flittig i bruk, så tuuuusen takk nok en gang Linda..... Kjempe kos var det.....
Nei her er det sol og atter sol så dette blir en nydelig kosehjemme dag.... Kos dere masse dere som titter innom enten dere er på jobb eller hjemme, håper dere alle har sol....

11 kommentarer:

  1. Så heldig du var, de er bare så fine de tøfflene.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Hei og god morgen.
    Så heldig du var da! De tøflene var jo kjempefine. Sikkert gode også! Her er det også deilig sol i dag! Jippi.
    Ønsker deg en fin dag

    klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Hei tøflus :)
    Takk selv vet du!!! Og det var bare koselig å sende en liten overraskelse til deg :)

    Det er litt av en jobb dere har gjort på badet! Kjempefint badekar, akkurat et slik som jeg ønsker meg :)

    Kos deg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. oi- de var utrolig fine :-) :-) Heldigen :-)

    Høres ut som en perfekt dag rett og slett :-)
    Her holder jeg på å male stoler.. haha... :-)

    klemmer

    SvarSlett
  5. Du er først ute - så om du vil ha stolen er den din ;) Høres prisen grei ut? Og... Bor du i nærheten av Bærum?

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  6. vilken tur du har att få en sådan gåva....underbara...

    hoppas du haft en fin dag i solen!

    kram
    anna-malin

    SvarSlett
  7. SUPERT! Da er den din :) Er ikke helt sikker på når jeg er hjemme i helgen, men er det garantert ved flere tidspunkt, så kanskje jeg kan sende deg en mail i morgen om når det kan passe og se om det passer for din kjære?

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  8. God formiddag, Victoria!
    Herlige tøfler og herlige bilder! Liker så godt bakgrunnen jeg ser; en krakk i den nydeligste farge, en brun stilig skjenk og lyse gulv.
    Ja, nå er jeg spent på om du hoppet innom Retrovilla og bestilte deg en gammel retrotapet!
    Ha en glad dag!
    Klem kaspara

    SvarSlett
  9. ..så deilig med en rolig start på morgenen!
    &
    strikketøflene var bare helt nydelige!

    ♥ moaklem

    SvarSlett
  10. Nyyyyyyydelige tøfler!

    Håper du har en fin dag,
    klem,I

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails