søndag 17. januar 2010

Mor alene hjemme... Herlig inspirasjon


Bildet hentet fra boligliv

Da er mann og barn sendt avgårde på middag hos svigerfar, da mor fortsatt er hardt rammet av forkjølelse og må på jobb i morra så valgte jeg å ikke være sosial, men holde meg godt plantet i sofaen med teppe og te.... Hmmmm og nyter litt stille og rolig tv med tv....

Imens så drømmer jeg om at spise området vårt skal se ut som dette, har jo det svarte bordet og har masse forskjellige stoler som skal bli hvite, når været gjør det mulig å stå ute og gjøre det...
Men kan jo si at det ikke er fult så ryddig hos meg ennå, når formen ikke har vært på topp om dagen...
Men min kjære svigermor kommer innom med en vidunderkur til meg i morra, så etter den blir nok formen på topp igjen, da den alltid funker....
Ønsker alle en super søndag vidre...


10 kommentarer:

  1. God bedring Victoria, noen ganger er det deilig med alene kvelder:)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. God bedring Victoria!!! Håper du koser deg masse med alenekveld - noenganger kan det også være akkurat den vitamininnsprøytningen man trenger :)

    Herlig inspirasjonsbilde som alltid inne hos deg!

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  3. Det bildet er så fint! Jeg har lenge ønsket med de samme stolene i hvitt - men nå ser jeg at vi kanskje må vurdere svarte.. Men inntil videre holder det fint med ikeastolene våre også :)

    God bedring, håper du er klar for jobb i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  4. Masse god bedrings-tanker sendes din vei Victoria!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Så nydelig bilde!

    Kjedelig at du fortsatt er syk, håper at du snart blir bedre Victoria!

    Kos deg under pleddet med TV`en.
    Klem,I

    SvarSlett
  6. masse masse god bedring!!!

    SvarSlett
  7. Vilken underbar inspirationsbild!!!

    Kram L-L

    SvarSlett
  8. wow vilken fin bild! Så snyggt med alla svarta eames stolar.

    SvarSlett
  9. enig,den spisestuen var fiiin..go'bedring ♥
    lilla klem ♥

    SvarSlett
  10. Det kommer til å bli lekkert med hvite stoler. Jeg hadde også tenkt å male alle stolene mine, men det kan visst ta litt tid å få gjennomført det :-) Bare sommeren kommer blir det nok gjort. Eller neste sommer :-)

    Marie

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails