søndag 10. januar 2010

Inspirasjons bilder av bad


Tenkte jeg skulle vise litt inspirasjons bilder av bad som jeg har funnet... Herlig lys, enkelt og delikat...




Har en drøm om den dagen jeg skal bygge hus, så skal jeg ha et eget privat bad inne på det stooore hovedsoverommet...
Har planene klare for akkurat hvordan det skal se ut...
Men disse var vel heller ikke akkurat så dumme...



Et ordentlig jentebad, hadde jeg vært alene skulle jeg likt å ha noe som dette, men min kjære er ikke akkurat så glad i rosa, så det blir nok med å drømme seg bort i dette bildet gitt...



Et sinkbadekar alla dette er også ganske høyt oppe på min drømmeliste...


( Alle bilder er hentet fra livingetc)

Det er mye flott baderoms inspirasjon der ute... Og NIB har en liten konkurranse ute å går da det har vært etterlyst blogging av baderom, så dette er en liten oppvarming fra meg, tenkte selv jeg skulle lage et innlegg om mitt bad som et bidrag til NIB....
Så da er dett bare å brette opp armene og gjøre litt finpuss så skal vi se om ikke jeg får laget et innlegg om bade til uka/helga vi får se.... Så heng med... Har du et bidrag du vil komme med så trykk her  for mer info... Her blir det å nyte siste rest av helga, for i morra er det tilbake på jobb for meg også..... Blir litt deilig det også.... Så nyt kvelden....

8 kommentarer:

  1. Flotte bilder du viser!

    Tusen takk for strålende tips, skal absolutt sjekke dem ut :)

    Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett
  2. Mitt bad er nyoppusset med neppe bloggifiserbart - det er nemlig mannen som har bestemt hvordan det skal se ut ... minimaistisk og ett romstasjon til badekar.. hihi :-) NOT NAICE!

    Tusen takk for fine gratulasjoner på bursdagen min:)

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  3. Herlige bilder....
    Vet du at vi har et gammelt badekar med løveføtter i garasjen??
    Det sto i den forrige leiligheten i hadde i byen. Et hus fra 1920 med rosetter, stukkatur og doble speildører mellom stuene. Savner såååå....!
    Vi pusset opp badet, solgte leiligheten og tok med det gamle badekaret.
    Drømmer om å få brukt det en dag:)
    Vårt bad i dag er IKKE egnet for blogging! Har ikke pusset det opp, venter på å få et nytt bad i vårt forhåpentligvis fremtidige nybygg etterhvert:)
    På bloggen minlillaveranda finnes kanskje det vakreste baderom i den stilen du viser her, ta en titt å se:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Wow! Her var det mye lekkert, ja!! Har alltid ønsket med et badkar med løveføtter!! Spørs om jeg ikke må investere i et slikt snart;)

    Ha en fin dag!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Stort hjertesukk fra meg her! Ååå så herlig å ha så stort bad at man kan møblere det!
    For oss som lever i et typisk 70-tallshus med små rom blir dette kun en drøm men det er fint å drømme også da..Et badekar med løveføtter har stått på min ønskeliste i årevis!
    ha en fin uke! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  6. Hei hei :)
    Her var det mange fine bilder! Skulle ønske mitt bad var finere nå merker jeg.. Hehe.. Man sier at manling hjelper mot det meste, og det har jo hjulpet, men hadde ikke gjort noe å pusse det opp helt!
    Si fra når du får resultatene i dag da.. Sånn at vi kanskje kan trene til onsdag???

    PS. kommer gjerne på en kaffe en dag jeg vettu :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Heisan,
    Her var det mange flotte bilder til inspirasjon. Har alltid ønsket meg et m løveføtter.
    La meg som følger - håper det er greit :)

    Har forresten fått tak i litt ved nå.... *smiler*
    klem Vibeke

    SvarSlett
  8. Her var det mange flotte bilder.
    Ha en flott uke.
    Anita :-)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails