fredag 15. januar 2010

Hmmmm delig med fredag... og en kopp te



Hmmm er så deilig med fredag, starten på helga...
Er vel favoritt dagen i helga...
Sitter her med pc i fanget og te i koppen, gått for Pukka sin protect te da jeg igjen er fryktelig forkjølet... Står at han skal styrke imunforsvaret så håper på det da det trengs...
Smaker nydelig, ny utgave av vakre hjem og interiør i dag så den skal nå nytes...

Er så deilig med sånn kosetid etter ungen er i seng og roen senket seg... Og mannen er opptatt med noen andre ting.. Litt frihet for mor å bare nyte litt fred før det skal ryddes og vaskes klart for helga... Liker nemlig å starte lørdagen med ny vasket hus...



Tusen takk for alle koselige besøk og ord dere legger igjen her, setter utrolig stor pris på dere alle og at dere tar dere tid til å skrive noen ord til meg... Det er dere som gjør det så utrolig gøy å blogge, er lissom blitt en del av meg nå.... Er vel ikke den eneste som har det sånn... tror jeg !?...
Ønsker dere alle som titter innom en riktig god start på helgen og nyt resten av kvelden.... Så blogges vi snart igjen...


2 kommentarer:

  1. Det er rart dette bloggegreiene, men det er helt sant- det blir liksom en del av dagen:) Også er det jo et minisamfunn med så mye flotte folk, veldig koselig er det! Natta! Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Fantastisk god te, har smakt den slv.Hele serien er god synes jeg, selv om jeg foretrekker te i løsvekt egentlig. Men denne er en god erstatter, helt klart.. Også er jo bare esken lekker å se på spør du meg, nydelige:)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails