lørdag 30. januar 2010

Avsløringen av mitt praktmøbel...


Dette er da den mye omtalte møbelet mitt...
Og kan si jeg er super fornøyd, fortsatt litt på hodet her, da mye må bytte plass og ryddes vekk for å få denne på plass noe jeg ikke helt har gjort ennå... Får bli i morra...
Har også vært på ikea i dag og brukt litt penger...
Så mere ting som må ryddes på plass, og en ny go stol til han far, som er enkel og pen for ho mor....

Masse flotte detaljer på det herlige annretningskapet som er fra 1915 i eik... Skal så klart få seg en ny farge...
Blir blank svart, tror det blir lekkert...
Dette skal da bli vårt nye tv skap...

Ellers har vi hatt overaskelsesfest for min kjære bror som har vært ute på sjøen og da ikke fikk vært her verken til sin bursdag, jul eller nyttårsaften...
Så da slo vi alle sammen til en fest, tok han med på ikea mens resten av familien var hos meg og laget middag, banner og ordnet alt istand...



Var utrolig koselig og veldig tatt på senga for bror som ikke hadde forventet noe sånt...
Så for annledningen da kjøpte jeg to buketter med gule tulipaner
og pyntet opp det svarte bordet mitt, ble veldig fint..
Vel nå er det film tid her...
Håper dere alle har en kjempe koselig lørdags kveld vidre..

6 kommentarer:

  1. For et vakkert skap- gleder meg til ü se resultatet- høres spennende ut :-)

    Ha en fortsatt flott kveld :-) Klemmer

    SvarSlett
  2. åååå så nydelig skap, virkelig et kupp. Ikke rart du er i hmmelen. Gøy å se det mye omtalte skapet. hihi Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. oj..for et prakteksemplar.

    SvarSlett
  4. Kjempeflott skap!

    Tror jeg har sett no lignende hos no gamliser en gang i tiden! hihi

    Jeg har stor tro på svart!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  5. Åååå, for et flott skap! Det kommer til å bli lekkert med litt svart maling. Jeg så et rokokkobord som var malt svart på en annen blogg i dag, og det var knalltøft!
    Tuuuuusen takk for shoppingen :D Håper ikke det ble for mye stress å finne frem til gardinene, det var jo tross alt lørdag i dag ;)
    Mail meg når du vet hva alt kommer på, så overfører jeg beløpet umiddelbart!
    God natt!
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Dette kommer til å bli helt supert!

    Ha en fin kveld :-)

    Marie

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails