søndag 15. november 2009

Jeg har fått meg......

En stiftepistol.... Du kan tro lykke var stor da min kjære kom hjem med denne stiftepistolen (vel og merke at jeg har mast og mast om at jeg ønsket meg en... var vel lei av å høre på meg...)
Uansett du kan si det har klødd i fingrene etter å starte, og har kastet meg over litt ting....



Så da tok jeg og stiftet nytt trekk på en kasse min lille frøken har fått arve av sin søte snille tante
(som selvfølgelig skal få seg en runde med hvit maling )
Tror det blir lekkert... Trekket ble veldig flott og min lille har sittet på den omtrent i hele dag så stolt var hun..




Mens en korktavle har fått seg et trekk og rammen ligger og skal få seg et strøk med rød maling, og denne tavla skal opp på veggen i stua, i en liten krok som ho har med bord og stoler..
Skal vise dere bilde så fort kroken er stæsja ferdig, blir en fargerik krok når det blir ferdig...
Håper alle for en flott uke..

6 kommentarer:

  1. Så flink du er! Skjønner godt lille frøken ble fornøyd :)
    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. En häftpistol är ju perfekt att ha! Så mycket fint du kan fixa nu!

    Ha en bra början på veckan!
    Kram L-L

    SvarSlett
  3. Hihi, så stas! Jeg hev meg rundt med min også men den bare klusser seg til...grrr... Men utgangspunktet er jo lurt da:)Ha en fin kveld! Klem H

    SvarSlett
  4. Hei hei:) sendte deg en mail, bokstavene er dine for prisen du satt:) Gled deg de er råfine.. De står nede i hobbyrommet så kom å hent de når du kan??

    Ha en forsatt fin kveld.

    Jeg vil også ha stiftepistol:)

    K-Janne

    SvarSlett
  5. Hei:) Så kjekt med en stiftemaskin! Ønsker meg også det, så kanskje jeg går til anskaffelse av det en dag jeg også

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  6. Hei så kjekt. Tusen takk for hyggelig hilsen. Ha en fortsatt fin kveld.
    Kristin

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails