søndag 4. oktober 2009

En populær kasse!

Elsker de gamle kassene mine og har en ved pulten som jeg pleier og ha puter eller pledd i....




Og det var en dag en viss liten frøken fant ut at den måtte jo tømmes for alt innhold...






For ho skulle jo ha plass oppi den... Og det er jo så gøy...
Så det er ingenting i den om dage for den blir tømt allikevel for det er nå snuppa sin stå kasse eller sittekasse og den er flittig i bruk kan du si...


Ha en flott søndags kveld og i morra har jeg mi første dag på min nye jobb.... Gleder meg... nesten som første skoledag...

4 kommentarer:

  1. kjekk kasse både til det ene og andre :)

    må huske på å si at jeg synes det er så koselig når du er innom og legger igjen noen ord inne hos meg victoria! veldig veldig hyggelig :)

    oj så spennede med ny jobb! ønsker deg masse masse lykke til, skjønnet godt at det kribler i magen...


    klemmer,
    vibeke

    SvarSlett
  2. Så herlig! Tenk å få plass i den lille kassen, da :) Skjønner godt den må forbeholdes den lille frøkena :)

    Hos oss var det vedkassen som ble brukt på denne måten, men det varte bare en sesong, så var det slutt på den leken.

    Ønsker deg en fin start på uken! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. hihi så skjønn prinsesse som tømmer kassa. Skjønner godt hun koser seg med slikt:) ønsker deg en nydelig start på uka. god klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. hei victoria -
    å for en herlig lita jente som skal oppi kasse...så klart :0)
    men JA jeg også bare digger sånne gamle, sjarmerende kasser!
    moaklem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails