torsdag 3. september 2009

noen detaljer fra kjøkkenet

Dette morsomme skiltet bare elsker jeg.. Liker den femtitalls looken på damen og det da litt kontrasten som teksten blir.. passer meg perfekt elsker 50 tallet,men liker også veldig godt ting satt litt på spissen.. Dette skiltet kjøpte jeg gjennom ebay i sommer og er super fornøyd..
Blir bra når det kommer opp på kjøkkenveggen med det andre jeg har tenkt til å ha der,liker litt humor i innredningen..
Denne gamle skatten har vi vært så heldig og få av svigerfar som skulle flytte,fikk da fråtse i masse flotte ting som jeg vil vise etter hvert som vi får det i hus..









Men denne er så skjønn og delikat og perfekt til å pynte opp kjøkkenbenken med diverse oljer i..
skimter også på bilde,den svarte benkeplata og panelet som dekker veggene..
skal prøve og få vist noen bilder av det nesten ferdige kjøkkenet vårt..
kommer sterkere tilbake i helga på flere ting..
nå er det nok en episode dexter.. ha en flott torsdag,og i morra er det fredag..
Og takk til alle som er innom for den flotte responsen jeg fikk etter og ha kommet med på Nib..
det er så koslig med alle kommentarer jeg får..



2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg og hjem du har :) Og velkommen som medlem på NIB!
    Ha en flott helg. Klem

    SvarSlett
  2. Det skiltet var råstilig!! Elsker den stilen! God helg

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails