lørdag 29. august 2009

badet mitt

her er badet mitt(nesten ferdig) mangler ennå litt lister, litt lys og maling, men sånn er det vel alltid ;)




her er taket mitt fra døra, blir nok og male det blank hvit tror det kunne vært fint mot de mørke bjelkene og hvite flisene..



baderomsinnredningen er mørk brun, men har planer om å male den med blank svart tror det kunne vært fint når alt annet i rommet er så lyst..


noen detaljer fra vasken, lykter er et must har et dusin av det..





har brukt en vedkurv til å oppbevare håndklene..






de utrolig flotte føttene til det etterlengtet badekaret mitt, her nytes kvelder med et intriørblad, levende lys(og i helgene gjerne et kaldt glass hvitvin) helt nydelig... ;)





som dere ser mangler det lister rundt vinduet, har listene og de er kappet bare ikke montert ennå (hint hint til mannen ;) og litt maling av vinduet og karmen.. he he
dette var badet mitt, ha en flott lørdagskveld og en nydlig helg vidre...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails